Reklamace nové Kia Cee’d proběhla na jedničku

Tak má můj nový Cee’d za sebou první reklamačku. Malá prasklinka na středovém plastu u řadicí páky se pomalu a jistě zvětšovala.

20130605_080504

Reklamace byla řešena přes CAR HOUSE s.r.o. Praha. V pátek navečer jsem se Cee’dem do CAR HOUSE zajel. Přijímací technik prasklinu prohlédl a s jásavými slovy „jéé, už ji vidím“ řekl, že díl objedná a dá mi vědět, kdy budu moci přijet. Za odměnu jsem Cee’dovi zrovna nechal objednat střešní nosič. Plánuji v létě jezdit k vodě nejen s přítelkyní, ale i s windsurfem. Jestli teda nějaký léto letos bude.

Včera odpoledne telefonát, nosič i středový plast dorazil. Dnes ráno jsem Cee’d do CAR HOUSE zavezl a jel do práce. Díl vyměněn a odpoledne po práci jsem si Kiu i s novou zahrádkou, kterou mi prodejce s kolegou pomohli nainstalovat na vůz, vezl domů. 🙂

Reklamace u Kia hodnotím na jedničku s hvězdičkou. Rychlost, ochota. Palec nahoru! No a není Cee´d s novou zahrádkou kouzelný? 🙂

20130605_174015

20130605_174024

Napsat komentář